Inspiration by me

- Design / Interior / DoItYourself -
  • 03.11.2016
  • DIY - Sitteunderlag

    Du trenger: 
    - Rundpinne nummer 7
    - ca. 125 g garn u 100% ull 
    - Vaskemaskin/bøtte varmt vann 
    - Synål til garn
    - Salo

    Slik gjør du: 
    Legg opp 80 masker på rundpinne nummer 7. Strikk rettstrikk i 50-60 riller, alt ettersom hvor bredt du ønsker sitteunderlaget. 
    Når det er ferdig, fester du trådene ved å sy dem inn i strikketøyet. Deretter, legger du strikktøyet inn i vaskemaskinen, heller litt salo over og setter deretter maskinen på 60 grader. Dersom sitteunderlaget ikke er nok tovet i første omgang, kjører du det en gang til. 

    #DIY #Doityourself #hjemmelaget #sitteunderlag 

    Sitteunderlaget er av 100% ull og passer derfor perfekt til årets skisesong eller runddans på isen. 
    Ta med kakao på termosen og kvikklunsj i lomma! Nyt utetiden og hold varmen i stompen samtidig. 

    God fornøyelse! 

    2 Kommentarer skjul

    Victoria Larsen

    03.11.2016 kl. 19:42
    Så utrooolig fint! :D

    inspirationbyme

    06.11.2016 kl. 22:57
    Victoria Larsen: Tusen takk :)

    Skriv en ny kommentar

    Om meg

    inspirationbyme

    Inspiration by me er for deg som ønsker inspirasjon innenfor interiør, eller er på jakt etter et nytt DIY prosjekt. Her legges det ikke ut kompliserte stirkkeoppskrifter som er umulig å forstå, heller ikke uoppnåelig dyre interiørtips for hjemmet. Dette er bloggen for oss dødelige, som av og til kan drømme oss bort til det uoppnåelige, men stort sett holder oss innenfor budsjett. Bloggen passer også godt for deg som liker å strikke men ikke kan lese oppskrifter. Det kan nemlig ikke jeg heller, så jeg har vært hos mormor og fått dem oversatt til norsk.

    Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no