Inspiration by me

- Design / Interior / DoItYourself -
  • 03.11.2016
  • DIY - Sitteunderlag

    Du trenger: 
    - Rundpinne nummer 7
    - ca. 125 g garn u 100% ull 
    - Vaskemaskin/btte varmt vann 
    - Synl til garn
    - Salo

    Slik gjr du: 
    Legg opp 80 masker p rundpinne nummer 7. Strikk rettstrikk i 50-60 riller, alt ettersom hvor bredt du nsker sitteunderlaget. 
    Nr det er ferdig, fester du trdene ved sy dem inn i strikketyet. Deretter, legger du strikktyet inn i vaskemaskinen, heller litt salo over og setter deretter maskinen p 60 grader. Dersom sitteunderlaget ikke er nok tovet i frste omgang, kjrer du det en gang til. 

    #DIY #Doityourself #hjemmelaget #sitteunderlag 

    Sitteunderlaget er av 100% ull og passer derfor perfekt til rets skisesong eller runddans p isen. 
    Ta med kakao p termosen og kvikklunsj i lomma! Nyt utetiden og hold varmen i stompen samtidig. 

    God fornyelse! 

    2 Kommentarer skjul

    Victoria Larsen

    03.11.2016 kl. 19:42
    S utrooolig fint! :D

    inspirationbyme

    06.11.2016 kl. 22:57
    Victoria Larsen: Tusen takk :)

    Skriv en ny kommentar

    Om meg

    inspirationbyme

    Inspiration by me er for deg som nsker inspirasjon innenfor interir, eller er p jakt etter et nytt DIY prosjekt. Her legges det ikke ut kompliserte stirkkeoppskrifter som er umulig forst, heller ikke uoppnelig dyre interirtips for hjemmet. Dette er bloggen for oss ddelige, som av og til kan drmme oss bort til det uoppnelige, men stort sett holder oss innenfor budsjett. Bloggen passer ogs godt for deg som liker strikke men ikke kan lese oppskrifter. Det kan nemlig ikke jeg heller, s jeg har vrt hos mormor og ftt dem oversatt til norsk.

    Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no